Opteo به طور مداوم حسابهای Google Ads را برای الگوهای آماری قابل توجهی نظارت می کند. وقتی چیزی پیش می آید ، Opteo پیشنهاد می کند که از داده های واقعی حمایت شده است. Opteo همچنین به نظارت بر روند عملکرد ، پیگیری هزینه ها و دریافت هشدار در هنگام نیاز به شما کمک می کند.

Google Ads Editor نسخه 1.1 منتشر شده است ، که شامل بروزرسانی هایی برای بهبود طراحی و قابلیت استفاده است.

در اینجا ویژگی های جدید جدیدترین نسخه ویرایشگر Google Ads آورده شده است:

Image Picker: علاوه بر انتخاب تصاویر از دسک تاپ ، بین تصاویر قبلاً استفاده شده ، مرور و انتخاب کنید. هشدارها و بررسی های خطا قبل از انتخاب تصویر در تصویر کوچک نشان داده می شوند.
Dark Mode: با کلیک کردن روی نماد ماه در گوشه سمت راست پایین ، حالت تاریک را فعال کنید. با انتخاب نماد خورشید ، به حالت نور برگردید.
Exc Exc Exc IP IP: exc exclusions IP IP lusionsﺎی IP را وارد و update update، ، ensuring that settings settings settings settings exc exc IP IP IPﺎی IP when when cop cop cop cop cop and and and and and and past past and
مدیر حسابها: اکنون مدیریت صندوق های چندگانه با صندوق های انتخاب در مدیر حساب آسانتر است که به کاربران امکان می دهد چندین حساب را انتخاب و باز کنید

اکنون Google با دنبال کردن یک آزمایش بتا موفق در بازارهای منتخب ، به همه تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات مستر YouTube را خریداری کنند. تبلیغات برای خرید براساس CPM در دسترس خواهند بود.

تا اوایل سال جاری ، تنها راه برای خرید تبلیغات YouTube masterhead انجام یک تصاحب کامل روز بود. این بدان معناست که هر کس در یک روز خاص به YouTube مراجعه می کند ، تبلیغ را می دید.

این گزینه هنوز در دسترس است ، اما هزینه اجرای یک آگهی اصلی برای کل روز ، آن گزینه را برای بسیاری از تبلیغ کنندگان از دسترس خارج می کند.

لازم به ذکر نیست در هنگام خرید آگهی به صورت روزانه گزینه های هدف گذاری وجود ندارد. به همه نشان داده می شود ، بنابراین تبلیغ کنندگان برای دیدن تبلیغ افرادی که حتی علاقه ای به آنها ندارند می پردازند.

اکنون ، همه تبلیغ کنندگان این گزینه را دارند که YouTube Masthead را با هزینه هر هزار برداشت (CPM) خریداری کنند و از راه حل های پیشرفته مخاطبان برای شخصی سازی که می بیند ، استفاده کنند.

"با قرار دادن حق بیمه در بالای صفحه اصلی YouTube ، دسترسی تضمین شده و انعطاف پذیری در خرید CPM ، فرصتی برای تأثیرگذاری با Masthead هرگز بیشتر نبوده است."

گوگل خاطرنشان می کند که سرپارچه حتی در هنگام خرید براساس CPM ، به عنوان یک مکان رزرو رزرو باقی می ماند. برداشت در سراسر پروازهای تبلیغاتی که می تواند از یک تا هفت روز باشد تضمین می شود.

با استفاده از این ابزار از Google می توانید پیش نمایش آنچه که یک تبلیغ اصلی با یکی از فیلم های شما به نظر می رسد ، باشد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغ ,google ,youtube ,کنندگان ,گزینه ,تبلیغات ,تبلیغ کنندگان ,settings settings ,هنگام خرید ,خرید براساس ,خریداری کنند ,settings settings settings
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحي سايت ♠ V@RT@N ♠ فایل شاپ Nuttapong مانيتور صنعتي پاناسونيک هیپ هاپی شو انجمن داوطلبان حامیان فردای سبزقزوین پارادوکس