تبلیغات مختلفی برای گوگل وجود دارد

البته اولین سؤالها عبارتند از: کدام شبکه برای تبلیغ و کدام یک می تواند بیشترین نتیجه را برای کار من بیاورد؟ ما در مورد شبکه های تبلیغاتی Google صحبت می کنیم. در این مقاله تفاوت های بین آنها را درک خواهید کرد و کدام یک برای اهداف بازاریابی شما بهترین است.

شبکه های تبلیغاتی GOOGLE
Google به دو شبکه تبلیغاتی عمده تقسیم می شود:

شبکه جستجو
شبکه نمایش
هنگامی که در شبکه جستجو تبلیغ می کنید ، تبلیغات شما ممکن است در موتور جستجوی خود Google (در بالا یا زیر جستجوهای مرتبط) ، نقشه های Google و شرکای جستجو ظاهر شود.

هنگامی که در شبکه نمایش تبلیغات می کنید ، تبلیغات شما در سایت های شریک Google ، Youtube ، برنامه ها ، Blogger و غیره ظاهر می شوند.

شبکه عملی و واکنش پذیر
گوگل شبکه جستجو را به عنوان یک شبکه فعال در طبقه بندی قرار می دهد که در آن مردم به معنای واقعی کلمه به دنبال چیزی هستند. برای اطلاعات (یادگیری) باشد ، خواه برای ارزیابی و مقایسه بین محصولات باشد یا چیزی را بخرید یا استخدام کنید.

واقعیت این است که این شبکه به احتمال زیاد مشتری را جذب می کند (تولید فروش می کند) زیرا نمایش روشنی از علاقه کاربر آن وجود دارد.

شبکه نمایش یک شبکه واکنش پذیر محسوب می شود زیرا کاربران آن قطع می شوند (گاهی مجبور می شوند) در مواقعی که به دنبال چیزی نباشند ، تبلیغات شما را مشاهده کنند. آنها ممکن است در حال خواندن یک خبر باشند. دیدن یک ویدئو در یوتیوب. با استفاده از یک برنامه. وقتی متوقف می شوند و مجبور می شوند آگهی را ببینند.

مشخصات شبکه های تحقیقاتی
شبکه جستجوی فعال Google دارای ویژگی های بسیار جالبی برای کسانی است که می خواهند به سرعت برای وب سایت / تجارت الکترونیکی خود اقدام به تولید سریع کنند. بدون شک بهترین شبکه برای افزایش فروش شماست ، در حالی که ساده ترین شبکه برای تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف شما است.

همانطور که شما هنگام خرید ترافیک در Google بی تجربه هستید ، یک مورد که بدون شک آن را درک خواهید کرد. مشتریان شما چگونه به دنبال آنچه هستند که شما باید ارائه دهند؟ ویژگی اصلی این شبکه این است که تبلیغات شما از طریق جستجو در مخاطبان بالقوه شما نشان داده می شود. جستجوهایی با استفاده از کلمات کلیدی (اساس کارزارهای جستجو).

تحریک اهداف در تحقیقات
در اینجا نمونه هایی از جستجوها (کلمات کلیدی نیز بخوانید) و اینکه چقدر آنها راجع به علایق جستجوگر به ما می گوید:

بهترین دوربین دیجیتال چیست؟
Canon vs Nikon کدام یک بهتر است
قیمت Canon t6i
بیایید به علایق موجود در هر یک از جستجوها بپردازیم:

بهترین دوربین دیجیتال چیست: ما می توانیم ببینیم که شما در تلاش هستید تا بفهمید بهترین دوربین دیجیتال کدام یک است ، اما هنوز این نشان نمی دهد که شما می خواهید یک یا حتی کدام مدل را بخرید. شما احتمالاً در مورد مدل ها مطلع می شوید.

Canon در مقابل نی بهترین است: در حال حاضر در مرحله تحقیقاتی پیشرفته تر است ، از قبل مارک ها (Canon و Nikon) را می فهمد و می خواهد سؤالاتی را مطرح کند که کدام یک بهترین است. هنوز مایل به خرید نیست ، این در مرحله ارزیابی گزینه ها است.

قیمت Canon t6i: در اینجا شما می دانید چه مارکی را می خواهد ، چه مدلی را می خواهد و هم اکنون به دنبال قیمت است. زمان بسیار خوبی برای اجرای یک تبلیغ.

آیا برای هر یک از این جستجوها می توان تبلیغی از هر نوع دوربین یا مدل دوربین نشان داد؟ بله ، در واقع اما آیا معنی دارد؟ فکر نمی کنم

چه احساسی دارد برای افرادی که در جستجوی مدل های اتومبیل هستند ، تبلیغ یک BMW 320i را اجرا کنیم؟ مدل های زیادی وجود دارد ، علاقه زیادی به چنین جستجو وجود دارد. چرا فکر می کنید در میان یک کلیت بزرگ باید تبلیغی را برای یک محصول خاص و بدون نمایش عمدی از علاقه نمایش دهم؟

هرچه بیشتر درباره محصول و مخاطبان خود آگاهی داشته باشید ، بیشتر می دانید از کدام اصطلاحات (کلمات کلیدی) برای جستجوی محصولات و خدمات شما استفاده می کنند. بنابراین هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر می دانید چه موقع تبلیغ مناسب را به شخص مناسب نشان دهید. و احتمال ایجاد تبلیغات با بازده بالا را تا حد زیادی افزایش می دهد.

ویژگی های شبکه را نمایش دهید
شبکه نمایش ، که همانطور که دیدیم سایتهای شریک را تحت پوشش قرار می دهد ، youtube ، در میان دیگران ، بهترین گزینه شبکه برای کسانی که می خواهند به سرعت فروش را افزایش دهند نیست. اما این بدان معنا نیست که نمی تواند نتایج فروش را به همراه آورد ، من چندین مورد دارم که فروش زیادی را در شبکه نمایش کسب کردم ، به خصوص در استراتژی های بازاریابی.

ویژگی اصلی شبکه نمایش این است که شما به هر کسی که نیستید تبلیغ می کنید ، حداقل به عمد به دنبال چیزی باشید. در حالی که همه در موتور جستجوی گوگل به دنبال چیزی نیستند ، این بدان معنی نیست که آنها ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه ای نداشته باشند.

استراتژیک ترین سؤالی که ما را به سمت تبلیغات در Google Display Network سوق می دهد مطرح می شود: چگونه می توانم روی افرادی که دنبال من نیستند تأثیر بگذارد؟

ساده ، مخاطبان شما مطمئناً از یک وب سایت بازدید می کنند ، برخی از فیلم ها را در یوتیوب مشاهده می کنند ، از یک برنامه استفاده می کنند و غیره. هنگامی که می توانیم این پروفایل ها را نقشه برداری کنیم ، می توان به راحتی از نکات مورد علاقه شخصیت خود آگاهی داشت ، به ما این امکان را می دهد که در یک سایت خاص ، یک فیلم یا کانال خاص در یوتیوب و غیره تبلیغ کنیم.

شبکه نمایشگر کاملاً مناسب برای کمپین های مارک تجاری است ، که هدف آنها این است که مردم شما را بشناسند یا دید برند شما را ارتقا دهند. اگرچه ، تکرار می کنم ، چندین مورد از کمپین های نمایش با نتایج فروش خوب وجود دارد.

اما بهترین شبکه چیست؟
اولین سؤالی که باید به آن پاسخ دهید این نیست که کدامیک از بهترین شبکه های تبلیغاتی Google برای تجارت شماست. اما هدف بازاریابی من چیست؟ این سوال مشخص خواهد کرد که چه کاری انجام خواهد شد و در کدام شبکه قرار دارد. اگر هدف بازاریابی شما افزایش سریع فروش است ، بدون شک باید شبکه جستجو را انتخاب کنید.

اگر با جذب افراد جدید ، دیدگاه تجاری خود را افزایش دهید ، شبکه نمایش به خوبی کار خواهد کرد. و حتی شبکه جستجو ، که برای جذب بازدید کننده فوق العاده است. در حالی که ممکن است رقابت با کسانی که می خواهند مستقیم بفروشند ، گران تر باشد ، اما می تواند به این هدف نیز کمک کند.

آیا می توانم در هر دو مورد تبلیغ کنم؟ البته تقویت حضور برند شما و جذب مشتریان جدید می تواند یک ترکیب قدرتمند باشد. شما فقط باید با اهداف بازاریابی و بودجه تبلیغات خود هماهنگ شوید.

اکنون که دو شبکه ، ویژگی ها و سؤالات آنها را می فهمید ، تصمیم می گیرید تبلیغ کنید کدام یک را تبلیغ کنید. فراموش نکنید که نظر خود را درباره آنچه درباره این پست فکر می کنید ، ترک کنید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شبکه ,نمایش ,تبلیغ ,کدام ,تبلیغات ,google ,شبکه نمایش ,وجود دارد ,دنبال چیزی ,شبکه جستجو ,شبکه برای ,بهترین دوربین دیجیتال
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اسلات تنبل پرده بازار James زردالو کشکول حکمت هاي قرآني- گزيده بيانات حکيمانه آيت الله جوادي آملي دست نوشته های یک برنامه نویس KISH-MASHAD H.NekozaD عشق اهنگ