امروز ، هنگامی که شما تصمیم به شروع یک تجارت جدید دارید ، درست است که یکی از دشوارترین چالش های ما با آن روبرو هستیم و آن را اعلام می کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که کاربران می دانند که ما چه چیزی را به آنها ارائه می دهیم و به آنها علاقه مند می شویم تا در نهایت محصولات و خدمات ما را مصرف کنند.
با این وجود ، بسیاری از شرکت ها از پتانسیل واقعی تبلیغاتی آنلاین در حال حاضر ، به ویژه از پتانسیل پلت فرم تبلیغاتی Google Ads آگاه نیستند. با تشکر از آن ، شما می توانید برای رونق بخشیدن به مشاغل خود و ایستادگی از رقابت با تبلیغات حمایت از تبلیغ کنندگان بالقوه ، پیشنهاد کنید.
اما با تبلیغات در Google Ads چه مزایایی می توانید داشته باشید؟ در مرحله بعدی ، ما به شما خواهیم گفت که چه مزایایی را می توانید بدست آورید و جنبه های اساسی Google چیست.

با Google Ads چه می توانید دریافت کنید؟

فکر کنید وقتی ما در مورد تبلیغات در Google صحبت می کنیم ، به این معنی است که وقتی مشتری بالقوه از هر جای دنیا محصولی ، خدماتی یا هر چیز دیگری را جستجو می کند ، به احتمال زیاد از گوگل به عنوان موتور جستجو استفاده می کند تا آنچه را که جستجو می کند پیدا کند. .
با تبلیغات در Google چه می کنیم؟ Google Ads یک پلتفرم بسیار موفق است که از طریق یک سرمایه گذاری خاص ، ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند ، بنابراین کمپین هایی که در Google Ads انجام می شود ، یک سری مزایا و مزایا را برای شرکت شما به ارمغان می آورد مانند

1. به مشتریان محلی خود دسترسی پیدا می کنیم

اگر در یک جامعه یا یک شهر خاص خود مشاغل کوچک دارید ، Google Ads به شما امکان می دهد به راحتی به هر کاربری که می خواهید در یک منطقه خاص باشید ، دسترسی پیدا کنید و حتی تبلیغات خود را نیز بخش بندی کنید تا آنها فقط در یک شعاع خاص ، مانند به عنوان مثال ، در شعاع 30 کیلومتری کار شما ، از این طریق ما از تقسیم بندی جغرافیایی استفاده می کنیم.
Google Ads همچنین به شما امکان می دهد مکانهای خاصی را که نمی خواهید تبلیغات شما نشان داده شود ، از آنها حذف کنید. بدین ترتیب هزینه های خود را کاهش داده و جهت گیری دقیق تری به دست می آوریم.

2. محل کار خود را نشان دهید

ا تشکر از امکان پیوند Google Ads با Google MyBusiness ، Google Ads به ما امکان می دهد تا با استفاده از یک برنامه افزودنی موقعیت مکانی ، در محل تبلیغات خود مکان کسب و کار خود را نشان دهیم (در زیر این تبلیغ به رنگ آبی ظاهر می شود). در آن ، هنگامی که کاربر روی برنامه افزودنی موقعیت مکانی کلیک می کند ، Google شما را به برگه MyBusiness شغل خود می برد.

3. مکانی را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب کنید

امروز گوگل تعداد زیادی از شرکای تبلیغاتی دارد ، در حقیقت به لطف همین باعث می شود تا تبلیغات تجاری در محبوب ترین سایت های اینترنتی ، جایی که احتمالاً مشتریان شما در حال مرور هستند ، برای تجارت شما آسان شود.
در کمپین های Display ، Google به شما امکان می دهد مکان هایی را انتخاب کنید (آنها مکان هایی مانند وب سایت یا صفحه خاصی از یک سایت ، برنامه موبایل یا محتوای ویدیویی شبکه نمایش Google هستند که در آن می توانند تبلیغات منتشر شوند) و می توانید انتخاب کنید. در چه نوع مکانهایی می خواهید تبلیغات خود را نشان داده یا از آن خارج شوید.
اگر سفر خود را در Google Ads شروع می کنید ، توصیه می کنیم از کمپین جستجو استفاده کنید. این نوع کمپین ها به شما امکان می دهند هنگامی که کاربران اصطلاحات مربوط به کلمات کلیدی تبلیغات خود را جستجو می کنند ، تبلیغات خود را نشان دهید. به این ترتیب ، اولین کاری که ما خواهیم کرد پاسخگویی به تقاضای موجود نسبت به محصولات یا خدمات ماست.

4- بازده مثبت سرمایه گذاری دریافت خواهید کرد (ROI)

با Google Ads ، تا زمانی که کمپین های خود را به خوبی مدیریت کنید و تجربه ای داشته باشید ، می توانید نتایج سرمایه گذاری خود را به حداکثر رساند و با ترافیک با کیفیت روبرو شوید ، که پس از آن می توانید برای تجارت خود به فروش تبدیل شوید.
در این مرحله ، درست است که برای اینکه هدر ندهید پول خود را هدر دهید ، لازم است کمپین های مدیریت و مدیریت دانش و دانش را در Google Ads داشته باشید ، بنابراین اگر تجربه ای ندارید و نمی خواهید هدر رفت پول خود را تلف کنید ، توصیه می کنیم با یک شرکت بازاریابی دیجیتال تماس بگیرید. در سویل ، متخصص در SEM برای کمک به شما و مدیریت کمپین های خود برای بهینه سازی سرمایه گذاری خود.

5- بودجه روزانه خود را کنترل و تعریف کنید

Google Ads به شما امکان می دهد هر ماه مبلغ دقیق مورد نظر برای سرمایه گذاری در تبلیغات خود را در Google Ads کنترل کنید و به شما امکان می دهد بودجه خود را هر زمان که بخواهید پیکربندی کنید. در این روش می توانید هزینه‌های اضافی را کاهش دهید ، حتی در صورت مشاغلتان فصلی داشته باشید یا در صورت تبلیغات ، افتتاحیه و غیره بخواهید بودجه را افزایش دهید


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : google ,تبلیغات ,امکان ,توانید ,کنیم ,کمپین ,سرمایه گذاری ,داشته باشید ,انتخاب کنید ,موقعیت مکانی ,مکان هایی ,افزودنی موقعیت مکانی ,برنامه افزودنی موقعیت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Nancy John دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال نوستالژی ایام TEHRAN-ISFAHAN دان موزیک دکوراسيون داخلي و خارجي سه شماره ۱۲۳شارژ بخر.. فروش سگ پامرانین