هنگام تعیین هزینه های کلیک در تبلیغات گوگل ، پیشنهادات مربوط به تبلیغات هدفمند در سیستم حراج گنجانده می شود. برای هر آگهی که در حراج با پیشنهاد پیشنهادی ارائه می شود ، ارزش رتبه بندی و کیفیت کیفیت تبلیغ هر بار محاسبه می شود. هیچ هزینه ای در صفحه نمایش وجود ندارد ، اما فقط با کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه ای دریافت می کنید.

پیشنهاد CPC که برای رتبه بندی در اختیار ما قرار می دهد ، مستقیماً ما را به مقام اول نمی رساند ، اما بلافاصله با پیشنهاد و امتیاز کیفیت سایر تبلیغ کنندگان محاسبه می شود و در نهایت هزینه و رتبه کلیک آگهی ما با 0/01 بیشتر تعیین می شود.

هنگام محاسبه هزینه کلمه کلیدی ، بر اساس فرمول زیر اعمال می شود.

CPC = پیشنهادات آگهی / امتیاز کیفیت + 0.01

امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل چیست؟

نمره کیفیت یک سیستم رتبه بندی منحصر به فرد و منحصر به فرد است که برای هر کلمه کلیدی تعیین می شود و بر اساس صفحه فرود متن آگهی کلمه کلیدی و ارتباط تبلیغات با پرس و جو جستجو کاربران تعیین می شود. بر اساس فاکتورها ، به هر کلمه کلیدی نمره کیفیت 1 تا 10 اختصاص داده می شود. نمرات کیفیت کلمات بر اساس عملکرد آنها مرتبا به روز می شود ، و نمره کیفیت بالاتر به این معنی است که کلمه کلیدی ما تبلیغات ما را در موقعیت بالاتری قرار می دهد و در نتیجه هزینه های کمتری برای هر کلیک (CPC) ایجاد می کند.

عوامل مؤثر بر نمره کیفیت

نرخ کلیک بر روی کلمه کلیدی است
ارتباط با تبلیغات در گروه تبلیغاتی حاوی کلمه کلیدی
ارتباط کلمه کلیدی با پرس و جو جستجوی تطبیق
سرعت و کیفیت صفحه فرود سایت مورد نظر
ارتباط متن آگهی
انواع کلیک در Google Ads چیست:

CPC (هزینه برای هر کلیک):

قیمت پیشنهادی برای هر کلیک (CPC) به معنای هزینه ای است که باید برای هر کلیک که دریافت می کنید پرداخت کنید. برای تبلیغات مربوط به مناقصه های CPC ، با پیشنهاد حداکثر هزینه برای هر کلیک ، حداکثر مبلغی را که مایلید برای یک کلیک بر روی تبلیغ خود بپردازید ، تعیین کرده اید.

مزایا:

برداشتها هزینه ندارند ، فقط در صورت کلیک کلیک می شود.
شما با تعیین بالاترین پیشنهاد CPC که می خواهید برای کلمه کلیدی بپردازید ، هزینه کلمات کلیدی خود را تعیین می کنید.
به شما کمک می کند تا از بودجه تبلیغاتی خود به صورت مؤثرتر و انعطاف پذیرتری استفاده کنید.

GTBM (هزینه مناسب برای هر کلیک):

برای کمک به افزایش تبدیل های شما ، Google یک استراتژی پیشنهاد است که بطور خودکار پیشنهادات هزینه هر کلیک شما را تنظیم می کند. در اینجا ، Google به طور خودکار تبلیغاتی را که احتمالاً تبدیل یا فروش هستند ، تشخیص می دهد و به طور خودکار تبلیغات را اندازه گیری می کند و بر این اساس پیشنهادات شما را کاهش یا افزایش می دهد.

مزایا:

این باعث کاهش هزینه در هر تبدیل شما می شود یا به شما امکان می دهد در حالی که ثابت نگه دارید ، تبدیل های بیشتری دریافت کنید.
شما وقت خود را برای پیشنهاد دادن و بهینه سازی کمپین خود هدر نمی دهید.
تبلیغات شما واجد شرایط اجرا است و براساس احتمال کلیک در هنگام ظاهر شدن ، اندازه گیری و افزایش پیشنهاد شما خواهد شد.
بطور خودکار پیشنهادات تبلیغات شما را پایین می آورد و هزینه های اضافی شما را با نرخ تبدیل پایین کاهش می دهد


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کلیک ,هزینه ,کیفیت ,تبلیغات ,کلیدی ,کلمه ,کلمه کلیدی ,نمره کیفیت ,امتیاز کیفیت ,رتبه بندی ,خودکار پیشنهادات ,بطور خودکار پیشنهادات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تخت خواب * آوای نماز * ترک فیلم kaswer Jon چاپ شاپرک دانلود اهنگ جدید BTS & BP عــمــاد نوشتکـ ـهـا