تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی یک روال مهم نه تنها برای تولید محتوا بلکه برای نمایش تبلیغات تبلیغاتی در Google Ads است.

ابزاری مانند KWFinder یا Google Keyword Planner در انجام این کار تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی کلمه کلیدی به شما کمک می کنند. مهم است که این کار را قبل از شروع کار خود انجام دهید ، بنابراین از قبل می دانید که در کدام اصطلاحات جستجو باید روی آن کار کنید و کدام یک را نباید کار کنید.

این تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی به شما امکان می دهد با دقت بیشتری و آسان تر تشخیص دهید که کدام عبارت جستجو در منطقه (محلی) یا کشور (جهانی) شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا از طریق نوع محصول یا خدمات خود در بازارهای تجاری خود جستجو کنید.

برای شروع کار ، لیست کوتاهی از 20-40 کلمه کلیدی ایجاد کنید و بر اساس انواع مطابقت با کلمات کلیدی که قبلاً دیدیم ، تعریف کنید ، نوع مطابقت برای هر یک از کلمات کلیدی که در لیست کوتاه خود قرار داده اید ، چه خواهد بود.

شروع به کار با یک لیست کلمات کلیدی و بودجه ارزش ندارد ، بنابراین توصیه می کنم از لیست کلمات کلیدی کوچکتر شروع کنید و از آنجا که اندازه گیری می کنید ، خارج شوید و کلمات کلیدی جدید را به کمپین خود اضافه کنید. نتایج و تأثیر تبلیغات شما در تجارت شما

ا استفاده از ابزاری مانند KWFinder می توانید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را از یک عبارت خاص شروع کنید ، در مورد "مبلمان خانگی" ، و با کلیک کردن بر روی ستون جستجوی ابزار ، نتایج را بر اساس حجم جستجو مرتب کنید.

در کنار آن یک ستون CPC قرار دارد که به معنی میانگین هزینه برای هر کلیک به دلار برای تبلیغ در Google Ads برای آن کلمه کلیدی و همچنین ستون PPC است که به معنی سطح رقابت در Google Ads برای هر یک از کلمات کلیدی است. که 0 (صفر) بدون رقابت است و 100 (100) رقابت زیادی دارد.

توجه داشته باشید که در زمینه مبلمان رقابت در تبلیغات Google Ads بسیار زیاد است به جز عبارت جستجوی "حمام" که در آن سطح رقابت فقط 44 از 100 است.

توصیه من این است که برای ایجاد لیستی از اولین کلمات کلیدی 20-40 مربوط به مشاغل خود ، از یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مانند KWFinder یا حتی Google Keyword Planner استفاده کنید و هرکدام را اضافه کنید. از آنها به لیست کلمات کلیدی Google در ساخت اولین تبلیغ شما.

تبلیغات ایجاد و تکمیل کمپین تبلیغاتی Google
برای تکمیل اولین کمپین تبلیغاتی Google ما ، هنوز باید خود تبلیغات یا تبلیغات را ایجاد کنیم و کمپین خود را برای تأیید گوگل ارسال کنیم.

پس از افزودن لیست کلمات کلیدی به کمپین خود ، در انواع مطابقت مورد نظر خود ، روی ادامه روند روند ایجاد کمپین خود کلیک کرده و خود تبلیغات خود را شروع کنید

در ساخت تبلیغات شما چندین نکته وجود دارد که اصلی ترین آنها ایجاد بیش از یک آگهی در هر گروه تبلیغاتی برای اطمینان از نمایش بهترین تبلیغات است که البته این باعث تولید بالاتر می شود سرمایه گذاری خود را برگردانید

در سطح ساخت آگهی ، باید URL را در آن جا اضافه کنید که کاربران پس از کلیک بر روی کمپین شما و تایپ سه عنوان موجود در بالای تبلیغ شما ، در آنجا گرفته شوند. از آنجا که Google به طور خودکار بین هر عنوان اختلاف ایجاد می کند ، توصیه می شود که یک عنوان ادامه دهنده عنوان دیگر نباشد ، بلکه ایده های متفاوت و مکمل دیگری باشد.

سرانجام ، شما باید تبلیغ خود را با دو قسمت توضیحات موجود تکمیل کنید. برای اطمینان از قطع نشدن متن ، از محدودیت تعداد کاراکترها آگاه باشید.

وقتی تنظیم تبلیغات خود را تمام کردید ، روی "انجام شد" کلیک کنید

تبریک می گویم ، شما اولین تبلیغات تبلیغاتی متنی خود را در گوگل ادز ایجاد کردید!

اکنون که ساخت کمپین خود را تمام کردید ، می توانید بر روی ادامه کلیک کنید تا پیشرفت تبلیغات خود و معیارهای عملکرد تبلیغ خود را برای هر یک از کلمات کلیدی تطبیقی خود ردیابی کنید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کلیدی ,کلمات ,تبلیغات ,google ,کمپین ,ایجاد ,کلمات کلیدی ,تحلیل کلمات ,لیست کلمات ,شروع کنید ,اضافه کنید ,تحلیل کلمات کلیدی ,لیست کلمات کلیدی ,ابزاری مانند kwfinder ,google keyword planner
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نسل برتر شعر های باران خورده .... شوق بهاران گلهای پِیرنگ Erika مجله آموزشی لرن پارسی دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم آموزش وردپرس